دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پروین و  حجازی مربی و کاپیتان داربی (عکس)

برگی از تاریخ؛ پروین و  حجازی مربی و کاپیتان داربی (عکس)؛ داربی های استقلال و پرسپولیس تنها یک بازی داشته است که در آن کاپیتان و مربی هر دو تیم یک نفر بوده است.

به گزارش "ورزش "، داربی بیست و پنجم استقلال و پرسپولیس در چهارچوب رقابت های باشگاهی تهران در سال 61 در 17 دی ماه 39 سال قبل برگزار شد. نبردی که نتیجه پایانی آن یک بر یک مساوی بود.


نکته قابل توجه در این دیدار که یکصد هزار تماشاگر را به ورزشگاه آزادی کشاند،حضور علی پروین و ناصر حجازی به عنوان مربی و کاپیتان دو تیم در بازی بود. پروین در آن روز 36سال  و ناصر حجازی 33سال سن داشتند که وظیفه هدایت دو تیم را به عهده داشتند.


بازی دو تیم بعد از 90 دقیقه یک بر یک به پایان رسید،گل قرمزها را غلامرضا فتح آبادی به ثمر رساند و بهتاش فریبا در دقایق پایانی در تصویری که پیوست (ضمیمه بابت رویدادهای آخر هفته) هفته نامه کیهان ورزشی در روز 18دی ماه  به چاپ رسانده است گل مساوی آبی پوشان را وارد دروازه بهروز سلطانی کرد تا نبرد دو سرمربی و کاپیتان دو تیم برنده نداشته باشد.

پروین و  حجازی مربی و کاپیتان داربی (عکس)

پروین و  حجازی مربی و کاپیتان داربی (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋